اولــــــــــین دیــــــــــدار...!

یک فاجعه است وقتی تنها تورا میخواهم

اولیــــــــن دیـــــــدار

اولیـــــــن تنــــــــــدیس زیبــــــای ســــــلام

اولیــــــــن گل واژه های هرکـــــــــلام با نــــــــگاهی آسمــــــانی 

مهـــــــــــــربان

دل تهــــــــــی از کینه ها

 چشــــمها خـــــــــالی زهر رنگ وریا دســــــتها شرمنده احســــــاس ما

 اولیـــــــــــــن دیــــــــــــدار

 اولیــــــــــــــن تنــــــــدیس زیبـــــــــای ســــــــلام

 باکلامی تــــــازه تر از غنچــــــــــه ها

 با صــــــــداقت همچو رنـــــــــگ یاسها

دل پرازغوغــــــــــا وجان در جنب وجوش

چشـــــــمهامان آشـــــیان سارها

وه چه زیـــــــبا وچه شـــــــــور انگـــــــیز بود

لحـــــــــظه های اولیـــــــــن دیــــــــــدارمان



نظرات شما عزیزان:

موسوي
ساعت10:50---3 تير 1393
وبلاكت جوان پسند و خوب بود برات استجابت اروزهايت را خواستارم دعوتت مي كنم به وبلاگم بياييد و نظر بگذاريد ممنون
پاسخ:سلام دوست عزیز متشکرم لطف دارید چشم با کمال میل خدمت میرسم


گل پسر 1
ساعت15:05---28 فروردين 1393
ســــــــلام به ابجی گلم وبلاگت خیلی قشنگ بودش اشنالله بهترین هارو ازت ببنیم ابجی من شعر نداشتم بگم ببخشید
پاسخ: سلام محمد جان ممنونم ازت واقعا محبت کردی که سرزدی خوشحالم که خوشت اومده یک دنیا سپاس عزیز


˙·٠•●♥(*SَᴀEɪD*)♥●•٠·˙
ساعت12:26---21 اسفند 1392
قانعم به “یادت” پس یادت را از من نگیر

که یادت مهربانترین تصویر دنیاست !

آبجي منم آپم خوشحال ميشم باز رد پاي قشنگتو اونجا تو وبم دوباره حس كُنـــم...
پاسخ:مهربانی ات رابه دستی ببخش که میدانی با او خواهی ماند وگرنه حسرتی میگذاری بردلی که دوستت دارد...{سلام سعید جان با کمال به شما سرزدم ممنونم از حضور گرمت}


سَعيد
ساعت16:24---14 اسفند 1392
בستانم آنقבربزرگ نیست ڪـہ چرخ בنیارا بـہ ڪامتاלּ بچرخانم



اما یڪے هست ڪـہ بر همـہ چیز تواناست…



شماراباتمام פֿـوبیهایتاלּ بـہ او میسپارم...


پاسخ:در سقوط هم میتوان با شکوه سهمگین و پر صلابت بود. این را آبشار میگفت...


نفس
ساعت4:21---9 اسفند 1392
شبیه ماه هستی
نه میشود در اغوشت گرفت
ونه آنسوی تورا دید
تنهامیشوددرتو گم شد
که شدم....
الی به وب منم بیا خو


سَعيد
ساعت12:49---6 اسفند 1392
سلام آبجي خوبي كم پيدايي
تو كه آپ نميشي من آپم خواستي يه سر بزن...


آخــــــرین چت
ساعت13:14---19 بهمن 1392
سلام عزیز دلم وبلاگت خیلی قشنگه خیلی خیلی لذت بردم گلم موفق باشی. عزیزم یکی از بهترین وپر سرعت ترین چترومهای ایران بنام آخرین چت افتتاح شد با کلی برنامه های شاد مفرح که چند تاشو اینجا برات میگم مسابقه هفتگی وشارژداریم به اولین نفراتی که افتخار عضویت بدن درجه وامتیاز هدیه میدیم ویه خبر خوبه دیگه اونم اینه که اگه زود بیای تبادل لینک انجام میدیم. پس زود بیا عزیزم منو کلی دوستای مهربون وشاد اونجا منتظرتیم.اینم ادرسhttp://akharinchat.com

mh
ساعت14:26---18 بهمن 1392
وبت قشنگه به ما هم سر بزن

hadis
ساعت22:03---17 بهمن 1392
خسته ام از تظاهر به ایستادگی

از پنهان کردن زخم هایم

زور که نیست !

دیگر نمیتوانم بی دلیل بخندم


با لبخندی مسخره وانمود کنم همه چیز رو به راه است....!

اصلأ دیگر نمیخواهم که بخندم

میخواهم لج کنم ، با خودم ، با تو ، با همه ی دنیا...!

چقدر بگویم فردا روز دیگریست و امروز بیاید و مثل هر روز باشی....؟؟!

خسته ام .... از تو .... از خودم....از همه ی زندگی .....
------------------
سسسهلام
وب نازی داری النازجون

موفق باشی جیجرم


علی جون
ساعت22:03---17 بهمن 1392
بوی گل عالمی را مست و حیران می کند


دیدن تو صد هزاران درد را درمان می کند


بعضی ها میگن که با یک گل نمی گردد بهار


من گلی دارم که عالم را گلستان می کند


تقدیم ب بهترین ابجی دنیا

وبلاگت خیلی عالی است


彡Hosein 97彡
ساعت19:13---17 بهمن 1392

می دونی چیه رفیق؟؟؟
حکایت زندگی ما شده مث "دکمۀ پیراهنِ"........
اولی رو که اشتباه بستی تا آخرش اشتباه می ری.......
بدبختی اینه که زمانی به اشتباهت پی می بری که رسیدی به آخرش...!!!


َAYDA
ساعت16:30---16 بهمن 1392
دلد بگو چرا؟؟؟ زیرا خخخخخ
چرا هیچ وقت به وبم سر نمیزنی هااااان


AYDA
ساعت16:27---16 بهمن 1392
درون دلی که پیدا نیست … پر از زندان و زندانیست … تو را محکوم دل کردم … نمیدانم دلیلش چیست … سبب شاید همین باشد … بدون تو نباید زیست

AYDA
ساعت16:25---16 بهمن 1392
سوگند به زیبائی چشم هایت

و به ریزش همیشگی اشکهایم

که من به خیال تو بودن نیز قانعم

خیالت را از من نگیر که خیالت

مهربان ترین تصویر جهان است


مهرزاد
ساعت21:19---15 بهمن 1392
خواستم بگويم تنهايم"" نگاه خندان خدا شرمسارم كرد

تبريك النا جان
پاسخ:مهرزاد جان کاش علت تبریکو هم میگفتی خخخخخ اما بهرحال ممنونم از دو جهت


سارا
ساعت19:15---3 بهمن 1392
تمام تاریخ عبارت است جنگ سربازانی که همدیگر را نمی شناسند

و با هم می جنگند برای دو نفر که همدیگر را می شناسند و نمی جنگند


پاسخ:صفحه ی آخرشناسنامه مهم نیست گاهی باید در آیینه نگاه کنی ببینی هنوز زنده ای . . {سارا جون ممنونم از حضورت گلم}


SHAHIN
ساعت12:17---3 بهمن 1392
دیر گاهی است که تنها شده ام





غصه ی غربت صحرا شده ام





وسعت درد فقط سهم من است





باز هم قسمت غمها شده ام





من که بی تاب شقایق بودم





همدم سردی یخ ها شده ام





کاش چشمان مرا خاک کنید





تا نبینم که چه تنها شده ام





------------------------------------------


سلام النازعزیز.خیلی زیباترشده وبت و


همینطورکیفیت پس بهت تبریک میگم وخسته نباشید.\" لحظه هایت ارام \"
پاسخ:دلم امشب صاف است آسمان هم آرام و هزاران فانوس باد هم می آید و نسیمی زیرک سعی دارد که بفهماند شب مظهر این همه تاریکی و دلتنگی نیست... به گمانم فردا روز خوبی باشد:صورت ماه به من می گوید...!{سلام شاهین جان خیلی خوشحال میشم که اینو میگی واقعا دلگرم میشم مرسی عزیز وممنونم از اینهمه لطفی که به من داری}


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: داستان كوتاه واموزنده , طبیعت , خاطره , دیدار , مهربانی , عكس فاجعه , تصاويرعاشقانه , دلنوشته , چتروم ,

تاريخ : چهار شنبه 2 بهمن 1392 | 11:51 | نويسنده : الناز |